1a december

idag är det första december och det finns fortfarande ingen snö på marken, men det lider inte jag av! fast hellre snö än regn så det är bara att vänta..

första december inleddes med min första fys träning, å helvete vilket fys sen! jag ska vara glad om jag kan ta mig upp ur sängen imorgon och om mina kramp känningar inte blir mer än känningar.
välkommen tillbaka till det ljuva livet av träningsvärk efter tre veckors sjukdom!
så just nu sitter jag och trycker i mig frukt och våra goda lussebullar så jag får lite energi tillbaka :)

imorgon är det redovisning av företags analysen, så det får vi se hur de går med den. med tanke på att en i gruppen hela tiden går sitt egna håll!

S+F

Kommentarer
Postat av: Linn

Roligt att hitta in på er blogg =)

2009-12-02 @ 00:16:10
URL: http://jaagheterlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0