2010

Jag satt och tänkte lite igår på hur bra man egentligen har det. Vi svenskar är ganska duktiga på att bara klaga på allt dåligt och inte tänka på det som är bra. jag har det iallafall sjukt bra:) jag har två hundar som man alltid kan gå ut och leka med eller jag iallafall en hund hah den andra är lite slö och gammal men hon är bäst ändå. sen så har jag en familj som alltid finns där för en och hjälper till så mycket dom bara kan. Desutom så har jag en svärmor som är hur gullig som helst. Alla mina vänner som man kan lita på och sist men absolut inte minst min flickvän Sabina som är helt klart den bästa. Finns ingen som henne okej man har sina smågräl och tjafs men vem har inte det? Vet inte vad jag skulle ta mig till om jag inte hade henne hon är som sagt bäst och jag älskar henne så otroligt mycket. För övrigt så är det våran 1 årsdag idag <3.
Gott Nytt År! Och grattis till mig och Sabina på vår 1 årsdag Jag älskar dig Sabina

F+S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0