Bowling

idag har jag varit as duktig! jag har städat halva huset och om jag fick bestämma så hade andra halvan med varit städad, men det kändes lite onödigt att flytta sängar helt själv. så det fick vänta till morgon dagen med tanke på att frank tog sen en tur till göteborg med david och duse för att hämta davids nya bil!
jag har alltså gjort
  • dammat och lagt på nya dukar i hallen + nerdervåningen
  • skurat kakel + frys och kyl
  • damsugit och moppas vardagsrummet
  • ställt upp alla julprydnader
efter allt detta tog jag en varm och skön dusch. och just nu sitter jag med en välförtjänt cider och ska börja snygga till mig och välja kläder inför kvällens bowling med klassen! :D

"jag är inge bra på att kasta bowling!" - Emelie Landström ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0