lov :)

denna torsdag har inte sett ut som många av mina andra sen jag började plugga. nämligen så försov sig våran lärare och efter att inte ha kommit på en timme så orkade vi inte vänta längre och drog hem. vilket iofs var väldigt skönt det med :) hihi så istället blev det hem och slöade lite, sen ut och handlade med mammut. vi som aldrig har hittat några spännande spel till wiit än gick och hittade två bra spel, även fast båda var mer frank signerat än mig så spelar det ingen roll. mina spel kommer att hittas med! :) haha så nu har älsk suttit och spelat sen tre någon gång tror jag och kommer förmodligen underhålla sig med det till sent ikväller..

imorgon blir det inget plugg för våran del, vi har tagit lov nu :) frank ska till göteborg med david och hämta hans nya bil och jag orkar bara inte åka in. känns så där lagom onödigt när fröken bara babblar och jag inte lyssnar.. vilket inte spelar någon roll eftersom det vankas hemtenta.

just nu sitter och med en frusenkatt i knän och klappar för fult på honom! han är stans mysigaste kissemiss, kryper alltid upp i knät när jag sitter med datorn och håller på. men det är mysigt :)
syrran har även varit här på besök och hade med sig luddebudde! så det blev en hel del lek och bus och spring i all denna snö som har kommit ner!






S + F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0