mellandagsrea

idag har vi precis som den största delen av landet varit och trängts på mellandagsrean, tobbe liten ville följa med oss ut och kolla med. vi var väl ute i cirka tre timmar, vi traskade både omkring på marieberg och på ikea :) när vi väl satt i bilen hem var jag en väska rikare som jag har velat haft under en lång tid och nu var det rea så då passade man på :D haha det verkar ju dumt att inte ta vara på den chansen till nedsattpris som man väl nu fick.. hihi
jag kom även hem med en ny myspläd till Ludde som nu mera bor här :) Ludde är syrrans hund som tidigare har blivit misshandlad av sin ägare och nu ska jag och frank ta hand om honom ett litet tag. det kommer bli kalas! :) så för hoppningsvis så kommer vi och zita hjälpa honom lite på traven till att bli en bättre hund.

(väskan jag köpte är helbrun och har inga snören!)



Nä nu blir det tvmys med älsk!
och imorgin blir man väl så illa tvungen att börja med hemtentan... :S

S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0