mys

just nu sitter jag i sängen och myser med ludde, han kommer alltid upp och lägger sig tätttätt intill och vill gosa :)
idag har både jag och frank gjort ett tappert försök till att börja med hemtentan, dock gick det väl sådär.. ingen av oss har varken ork eller lust att göra den, men vi måste sätta fart snart. imorgon kommer jenny så ska vi få in lite fek i huvudet på henne och frank så nästa prov kommer gå galant! :D
när vi tröttnat på att plugga (vilket var gick fort) så gick vi ut och lekte i snön med ludde och zita eller mest med ludde, zita gjorde mest snöänglar och kolla på oss.
-
är det bara jag och frank som känner att nyår är sjukt överskattat ? :o
vi funderar starkt på att antingen dra utomlands eller ta en kryssning med brodern min och hans vänner. enbart för att komma bort! kanske inte skulle vara helt fel.. men vi får väl se hur allt slutar. om vi kanske hittar någon kanon billig och bra resa över nyår! :) det skulle ju inte sitta helt fel.

 

S+F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0