Sälen!

sådär, nu ser allt färdigt och klart ut för våran sälen tripp v 4! :D billig stuga blev det med , endast 1735 för fyra dagar och så är det 8 bäddars! :o asbra! + att vi är minst fem som åker så då blir det ännu billigare ;) haha
och detta år får fjolårtes eliten förstärkning med minst en person, frank och kanske en kompis till honom! :) det kommer bli kanooonbra! jag vill bara åka NU!
men som man säger: den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge
sen iof har jag aldrig hållt med om det, enligt mig är det : den som väntar på något gott, väntar alltid för länge!

SE UPP I BACKEN FÖR SNART KOMMER VI!

 

snart kommer marie till mig med och vi ska umgås lite innan hon drar vidare mot smålando för att fira nyår! (:

 

S+F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0