tröttmössa

en tröttmössa är vad jag känner mig som jämt nu för tiden!

igår precis som varje jävla onsdag är det stress stress och åter stress hela dagen! och gårdagens onsdag var värre än dom vanliga. först var det skol tid klockan elva till tolv, då vi hade tentagenomgång. vilket gick så där, klarade skriv delen med inte räkne delen och jag hade inte räknat med godkänt på någon av dom så ett litet plus var det iaf för min del..  sen hade min grupp genomgång med magnus om grupparbetet klockan ett , men självklart så gick vi och åt imellan tolv och ett. för vi tänkte helt enkelt att det var gott om tigd. tji fick vi, en timme var alldelses för liten tid för dom att servera vår snabbmat på! vi satt och väntade i tjugo minuter på lite pizza och kycklingrulle! :o sen var det bara att slänga i sig maten, bokstavligen och springa tillbaka och sedan upp för dödens trappor! men vi hann!
sen började vår marknadsföring igår med så då var det mf lektion från halv tre till sex (vilket vi iof alltid har).
efter lektionen var det att springa upp på stan för att hinna med bussen två över sex. väl hemma var det bara att byta om till träningsgrejer och sedan åka cirka femtio minuter senare.
efter en och en halv timmes träning stod jag hemma i en varm och vältjänad dusch! och mina ögon orkade inte hålla sig öppna mkt längre än till halv elva om jag inte minns fel. och ville egentligen inte ens öppna sig denna morgon men med lite tvång så gick det :P

slutsatsen till detta är: jag är desperat efter lite sömn och vila! så ge mig jullov nu!!


'
sen blir man kanske inte mindre trött när man möts av denna lapp efter fem jobbiga trappor!


S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0