:(

jag har alltid varit djupt förälskad i mina gröna viper fotbollsskor, mycket kan nog bero på att de är gröna men det kvittar för min del! :) men innan gräs säsongen var slut så var det dags att lämna in dom på lagning där de var tvugna att sy ihop lite av högra skons insida samt klistra fast under sulorna ordentliget på båda skorna. men nu så är det i princip kört! efter tre plastgrästräningar har nästan hela sulorna på båda skorna lossnat samt utsidan på höger skon, den sömmen har repat upp sig så det är ett stort hål. Tummen upp! visserligen så är skorna enbart en säsongare och inga plastgräs skor, så jag får nog vara glad att dom hålls sig hitills tror jag..

förövrigt så har jag hittat min nya djupa förälskelse i Taylor Swifts låt Our Song!
(ni får nöja er med adressen, tills jag kommer på hur man gör det på riktigt)
LYSSNA OCH NJUT! :D

http://www.youtube.com/watch?v=0JEfZHLSNXU


S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0