freeedag :D

så var denna vecka slut, äntligen! :) denna helg blir det massa mys, slapp och passning av franks småbröder för hans föräldrar är i stockholm och kollar hairspray. och imorgon ska vi även klämma in lite lussebak och jullampsuppsättning, så vi får in lite mer mysstämning :) hihi
på söndag morgon är det träning som gäller! men även denna helg så ska jag göra klart power pointen till grupparbetet så skiten blir klart snart. jag orkar inte mer!

igår tvingade jag iväg frank till ikea, eller han börjar bli mer och mer van vid att springa omkring där inne med dig nu. efter en halv timme kom vi ut med två nya kuddar (super sköna visade sig att de var med!), en grön och fin lampa, lite ljus och godis. i love ikea!
det blev även en tur till netonnet för att inköpa nya hörlurar till mp3.
oj, märks de att det var penga inkomst igår eller ? ;)

frank skjutsade precis iväg filip till sin träning så vi ska snart börja på med maten så den är klart lagom tills han kommer hem. hemgjord pizza blir det :) sen ikväller blir det mys framför tvn med chips, dipp och grönsaker! jag längtar redan

förövrig så var vi ute och handlade till lussebaket och saffranet gick på 31.50 st ! rena rånet, nu får vi bara hoppas det bullarna blir goda!


S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0