GODKÄNT!

Idag har det varit en sjukt bra dag. Det började med att vi åkte till skolan och jobbade lite med grupparbetet som kanske gick lite sådär med men det tar vi tag i snart!
Dock har jag varit nervös hela dagen för idag har det varit den dagen som man skulle få reda på vilket betyg man fick på sin omtentamen i affärsmannaskap och hör och häpna jag fick GODKÄNT så jävla viktig. Jag hade nog inte pallat att fått ett IG för att nu har vi så sjukt mycket plugg i Företagsekonimin så det hade jag nog inte klarat av men nu fick jag juh godkänt så det är bara att hoppa på företagsekonomin nu. Dessutom så har jag varit och hämtat mina skidor på stadium och fy fan vad gryma dom är alltså. Kan fan inte vänta tills jag får pröva dom på snö får snart ta en helg upp till sälen och hälsa på Henrik och Tobbe och gänget däruppe.

Ja och det som händer nu ikväll är nog massa mys med Älsklingen <3 puss puss på henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0