italien - sverige

just nu sitter jag och kolla på italen - sverige matchen, fan visste inte att dom spelade ikväll. märks att man inte har linda runt sig varje dag nu för tiden, hon har ju koll på allt :) frank sitter och pluggar flitligt, ska också ta och göra det men ska kolla runt lite på nätet först och berätta lite om dagen.

idag har min grupp varit på möte med vdn på würth. vi fick nog reda på allt som vi ville + att vi fick en bok och några små böcker :) goodie!

förövrigt har mamma och jag kommit på att jag nog inte tål antibiotikan jag käkar :s går runt och känns som om jag ska spy när som hela tiden, inte det skönaste känslan precis.. så vi ska väl slå en pling till sjukrådgivningen och höra vad dom säger. mamma i loooove you<3


det är svårt att veta när man verkligen har det bra och när verkligen man mår bra. det är inte alltid lätt att veta att man inte kunnat få det bättre. det inser man därimot när det är försent och man inte har det längre. men jag har kämpat varje dag med att känna det och nu gör jag det. kan nog inte få eller må bättre än vad jag gör nu! älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0