prosit

morronmorron, eller god lunch time kanske man mer ska säga:P
våran natt var väl inte som man hade hoppats på, först låg vi och inte kunde sova men trodde den andra snarkade. sen så är man inte det lättaste heller när man vankar av att man inte kan andas, av hur näsisarna är helt igentäpta och munnen helt torr. är det då paniken slå in ? ja, det kan jag meddela! jag får pank av att inte kunna andas med näsan, så min natt bestod av att vakna var och varannan timme och ta nässpray som inte fungarade av någon skum anledning :s sen kom jag underfund men att om jag ligger på rygg så täpps inte näsan igen så då låg jag så resten av natten. men ist så vankar jag då upp med en värkande rygg. med andra ord har denna natt inte varit på min sida.

idag är det mys med anna som gäller för min del! och för franks så skulle han tillbringa sin dag med henke med så blev det inte. så han ska tydligen åka hem till sig, plugga lite o fixa hem one tree hill :) sen ikväll blir det filmmys med killarna för hans del!

F+S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0