seeg tisdag

denna tisdagen är nog lite tristare än många andra, tråkigt väder och bara massa plugg plus att man ska hanskas med bihinnesinflammation med oh försöka orka med dagen. de som säger att livet är lätt, ljuger!
frank är duktig som pluggar röven av sig, han är numera klar med allt i boken, själv fuskade jag och gjorde det mesta i skolan. men jag har faktiskt också varit dutkig och skrivit rent mina frågor till företags ananlysen :) och på tal om den så blir  det intervjuv för min grupps del med vårat företag imorgon! här ska dom grillas :) haha

annars har jag laddat ner lite ny mysig musik nu till höstmörkret, lite tända ljus kanske. så får det bli, mysmusik och ljus :) hihi
inga speciella planer för dagen, blir kanske en liten vända till stadium frank vill kolla nya skidor till vintern. snömonstret mitt <3

för övrigt måste ni bara lyssna lite på Lenka! hon gör ganska sköna låtar, även fast hon ser helt drogad ut i videorna.. och man får ändra uppfattning om allt! ;)

F+S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0