Sen kväll/natt

Jaha nu sitter man här igen, fan och sabina som inte trodde jag skulle skriva. Ja för att samman fatta gårdagens kväll så var det ganska kul :D vi drog väl tillalex runt 8 när jag väl kom fram så var det bara henke och tobbe därsen lite senare så droppade david in gustav och amanda och sist men inte minst duce och eve. Vi kollade på tvåfilmer första var Eurotrip och andra var Sunes sommar sedan drog man hem och då var kl tio i två :D kom hem kanske tio över. väl hemma låg min älskling i sängen och sov och jag var hyfsat piggså såg jag på att grind var på tvn så då fastnade jag i den och det slutade med att jag somnade kanske halv fem. nu ska vi snart åka ut och köpa nässpray till min förkylda honey:D pussa på henne

See Yaa

F+S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0