kan det bli mer..

tacken på att våren har kommit?! :o

vinter jackorna åker upp på vinden för de är alldeles för varma nu! :)
plockade årets första fästing på sudden igår!
fått årets första myggbett!
börjat träna på gräs!
tussilagona börjar växa lite varstans! :)
solen lyser oftare och varmare! :)
fjärilar och humlor surrar omkring! :)
sommarskorna har plockats fram!

zita har fått en utomhusdusch!
fåglarna kvittar som bara den! :)
det börjar bli grönt på marken!

listan kan bli hur lång som helast! :D såg till och med en snubbe som gick omkring i kortbyxor idag! då är det väl ändå vårvarning om nått! :D me liiike!!  även om jag inte kan hålla med om att det var kortbyxe värme idag, med tanke på att det blåser som bara den.. men han tyckte det, kul för honom!

var hos svante idag, hade förberett mig på den värsta smärtan som man kan få. men det var inte så farligt som jag minns det, visst gjorde det ont! men jag överlevde, eller när han kom till axlarna höll jag på att dö. fan vilken smärta! men han hjälpte min kropp till att må och funka bättre, nu ska jag bara håll i det med! å det kommer sökert bli ett återbesök och mer smärta men det tar vi då.
min dom blev: jag är överrörlig och mina musker, leder och sånt får inte ut träningen som de behöver. när jag tränar hårt så måste jag träna ännu hårdare för att musklerna och lederna ska få ut sitt med! vem hade trott det?
så nu är jag lite övningar och töjningar rikare så hoppas jag på att jag kan hålla i det och att jag kommer bli bra :)

S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0