tillbaka till verkligheten

jaha då var fyra sköna lediga påskdagar över, tiden går alltid så fort när man har det skönt! även fast vi nästan bestämmt oss att göra så lite som möjligt så har en hel del hänt. bla storstädning, massa påskmat och självklart middagar lite varstans, njutit av solen som två galningar och sen har vi även hunnit med årets första grillning. fan va gott det var :) måste man göra om snart! och snart är det dags att spola av ute möblerna och då kan vi grilla varje dag ;) hihi mums!
men nu ska jag sätta mig på cykeln och rulla mot praktiken. hoppas att solen gör oss sällskap denna vecka så vårkänslorna kommer tillbaka. och att jag även någon gång kan börja använda min fina nya vårjacka när jag cyklar. för en så länge använder jag vinterjackan, det är inte  så varmt å skönt än på morgonarna. men jag håller tummarna!

ha en toppen dag alla :)

S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0