Gräset är grönare i Lillån

jag kan bara säga att jag älskar livet just nu! fotbollen är kul igen, jag spelar med ett jätte härligt gäng (igen) och livet leker mig väg för en gångs skull! :) nu för tiden kommer jag hem efter en träning och är nöjd samtidigt som jag är så sjukt trött i varje muskel i kroppen men jag är fortfarande nöjd. jag kommer tillbaka sakta med säkert! å jag stormtrivs!
jag börjar nästan gilla smärtan i ryggen som jag vaknar upp med varje morgon, för då vet jag att jag tränat hårt dagen innan. det var ett tag sen jag hade denna smärta nu, men nu är den tillbaka. och jag har nästan saknat den lite.. konstigt att säga, men smärtan betyder att jag tycker det är kul och lägger lite ansträgning i övningarna och kvällarna jag är nere och jagar denna jävla boll.

jag är en tönt som jagar en dum boll, men jag älskar det!

s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0