inte nu

nu är verkligen inte rätt tidpunkt att bli sjuk! har en massa som måste göras och det kommer bara vara jag som får dom gjort.. ikväll har malin sin hemska utflyttningsfest och jag kommer gråta ögonen ur mig! både ikväll och när jag väl se henne lämna oss.. fan varför ska livet alltid ta en helomvändning när det är som bäst ?
så nu är det bara att ignorera att jag har ont i halsen och har feber, för det har jag verkligen inte tid med. inte idag, inte imorgon, kanske inte på söndag heller för då är det match.. men om jag inte ska spela så har jag tid..
va det här kroppens sätt att säga att det blev för mycket med tre-fyra tränings/match dagar i rad ? väldigt dumt sätt att säga ifrån tycker jag! ryggont hade jag kunnat ta, för det är jag så van vid. men man blir så hängig av halsont och feber. bortbortbort!

S+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0