läskigt!

denna morgon började inte som alla andra.. jag var vaken själv i detta trevåningshus. så när jag är inne på toan å gör mig iordning så hör jag hur någon drar ut en stol i köket och bläddrar i dagens na. tänker då glatt att mamma har vaknat :) men nejdå! ingen sitter i köket! stolen står som jag lämnade den och tidningen ligger ihop vikt som jag la den.. sen när jag är på väg upp från källaren hör jag hur någon går på tredje våningen. och där uppe är det ingen..
det som har varit så lugnt nu ett tag, nästan lite läskigt lugnt. har nu kommit tillbaka och fyller med sin närvaro. vem kan det vara denna gång ? mormor, pappa, farfar ? eller finns det någon mer hos oss. spänningen stiger och nu vill jag veta mer än någonsin vem det är som bor med oss. vad händer nu härnäst..

S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0