nytt vs gammalt

imorgon är det den stora dagen, då vi möter rynninge  på gvallen. ett möte som jag både längtat efter och inte velat det ska ske.. ett möte som jag både vill spela och inte vill spela. jobbigt när man är så kluven. men jag varken vill eller orkar höra en viss persons ord slås efter än. men samtidigt så vill jag visa vad han gått miste om. att jag och vi har det bättre och framför allt mår bättre nu! det skulle vara en härlig smäll på näsan! men i vilket fall som helst, om jag står på planen, sitter på avbytar bänken eller på läktaren så kommer det bli ett tungt möte. jag är grön nu och kommer att vara det imorgon med, det blir en spännande omställning och se hur man reagerar på det imorgon. det som en gång varit mitt hem är nu mitt borta.. den som lever får se.

S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0