siba

hah! det ringde precis en kille från siba och frågade om jag fortfarande var intresserad av att jobba extra där, helger och kväller. hellya! inte fan säger man nej till det! men det var typ hundra år sen jag lämnade in en ansökan där och ibland så lönar det sig med lite udda ansökningar antar jag :) så dit ska jag på måndag och träffa denna man!
nu håller vi tummarna!

jag bryter trenden med att fredagen den 13onde är olyckas drabbad!


 

zita fick sig en dusch idag, vilket hon behövde. så nu är hon ren å fin igen! och som belöning för att hon var så duktig och för att jag var hungrig så blev det pannkisar! :) vilken hon inte tackade nej till

 

S+F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0