upp med tuppen å ner med solen

här tar vi vara på hela dagen och sover minsan inte bort halva.. först var det upp för att köra frank till en omtentamen och vidare för mig och moder till sjukhuset. där spenderade vi två härliga timmar som vanligt. blev upp möttna av frank som gick från skolan, hurtbullen där ;) skönt att detta var vårt sista besök på ett tag nu.
sen var det raka vägen ut för att handla lite matinköp plus lunch. hem å äta och sen sa kroppen helt ifrån, tror jag börjar bli sjuker.. så då blev det en liten powernap innan jag skulle göra mig redo för min interjuv med siba. snygga till sig och sedan åka iväg dit. tror den gick bra, kändes bra iaf. den som lever får se
nu ska det bli en promenad med zita och sen är det dags att packa väskan å dra iväg och spela lite fotboll! sen förhoppningsvis så hinner jag vila och sova lite.
har ju inte kunnat sova så bra under de senaste nätterna eftersom det är någon som är ute och ränner halva nätterna! så nu hoppas vi på att personen ifrågan håller sig hemma i natt iaf , så jag kan få lite sömn!

S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0