Wii

igår blev det en spel å mys kväll med malin och camilla! först mötte jag upp malin på marieberg efter hon slutat jobbat, blev lite shopping! jag stor shoppade verkligen, ett nagelack för 9.50 ! ibland så fyndar man..
lite senare kom även camilla ut, sen bar det av för att köpa maaat. gott vare! :)
efter matkoman så började wii spelandet, vi började med mario galaxy 2. och vilket upplevelse dom båda fick, det var länge sen jag skrattade så mycket som igår kväll. speciellt åt alla kommentarer; åå jag blir så yr, ååå nej!, kom tillbaka, akta mm.. några banor senare var det dags att byta spel. då bjöds det på tennis, bowling, pingis, boxning, basketboll och mycket mer! boxningen var nog en favorit, till och med tv höll på att följa med ner i striden! då har man kul :) haha
några timmar senare, ett fönster öppet, två fläktar och massa svett så var vi helt slut! man fan va kul det va.

ett gott skratt för länger livet, jävlar vilken kick vi fick igår då!

S+F

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fan va vi måste göra om det där snart! Det behövde vi efter att som varit iår ;)

2010-08-14 @ 19:43:05
Postat av: sabina

mullan det är bara att du kommer! alltid välkommen :)

2010-08-14 @ 23:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0