blå

jag är en samlare!
ordet samlare kan beskrivas på flera olika sätt, men det vanligaste är väl att en person samlar på sig både det ena och det andra. för att de tror att de kan ha användning av det någon gång eller att dom helt enkelt inte kan slänga något.
jag är inte en sån samlare.
jag är mer en sådan samlare som samlar utan att veta av det. dock har jag ingen som helst användning av det, utan de gör mest ont. igår hittade jag två blåmärken efter tisdagens match, ett på höftbenet och ett på armen. idag hittar jag ett stor på knät efter gårdagens träning.
det jobbigaste är att jag inte har något som helst minne av att jag fått en smäll eller vad som kan resultera i dessa blåmärken. dom bara dyker upp utan minsta förvarning.
mamma frågade mig om jag ramlat när jag visat henne knät, mitt svar blev; nja, kanske jag vet inte..
noll koll!

s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0