effektiv tid

det här med effektiv tid på futsal turneringar är en spännande sak! dock inte lika rolig som spännande. våra två matcher som tidsmässigt var lagda på 2x20 min blev 3 timmars spel sammanlagt. jag har aldrig varit med om att tjugo minuter gått så långasamt. den som kom på effektiv tid måste ha varit athlet, inte kan det ha varit en fotbollsspelare iallfall..
inte så mycket för 2x20

nu sitter jag här med två ömma fötter som har blåsor under sig, så jag knappt kan gå allt mindre springa. men vad gör man inte för laget. en jävligt tassig rygg! en tjej sprang rakt in i höften och knäckte fel på hela ryggen och höften. mindre skönt, får se om jag kan ta mig upp ur sängen imorgon. men lite vilja så kanske det går. en hälsena som inte mår helt bra. förutom allt detta så tror jag att jag mår ganska bra, bra trött är jag annars så.
imorgon börjar skollivet igen och vi börjar med det tunga ämnet juridik. en intensiv kurs på en och en halv vecka sen är det lov och första dagen efter lover så är det tenta. hur fan det nu kommer gå!
nu ska jag lägga min och läsa och vila kroppen lite, för det behövs.

s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0