förändring

så nu har jag uppfyllt min vision! bort med byrån och in med en bänk/hylla, man kan både ha den som en hylla och en bänk. fixa om i garderoben så kläderna i byrån fick plats där. ikea är mitt favorit ställe, alltid lika kul och åka dit. och man blir alltid fler ideer rikare när man åker därifrån. dyrt för plånboken kanske men kul med ändringar och förnyeelseer!

 

idag blev det även en tripp fram och tillbaka för att lämna becka, vi hade shoppat så mkt på ikea så det blev svårt för henne att ta tåget hem. jobbigt att försöka bära en likadan hylla som ovan plus massa pakning! så jag körde hem henne. och min kära vän anna var så snäll och följde med som sällskap :) tack älsko <3  med ditt sällskap så blir det aldrig tråkigt.

nu sitter det en trött och sliten tjej i sängen som skulle göra allt för att få håret färgat! slingade det för två dagar sen och nu har jag kommit på hur illa det ser ut. efter att ha gömt håret i mössan i dessa dagar så funkar det inte längre. katastrof illa är det! går det inte med lite hockuspockus?

 

s+f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0