fredagsmys!

idag har det varit en bra fredag, jag fick lite plugg gjort inför skolstarten på måndag efter sex veckors praktik.
kiwi min saknade vän kom till hit efter hennes skoldag samt en liten snabb stanbesök med hennes vän. blev en snabbis på marieberg där jag inhandlade en svart tröja perfekt inför söndagens spel , då det känns lite fel att komma i en rynninge tröja till matcherna. en början iaf, nu väntar jag bara på overallen som aldrig verkar komma.. även en present till jesper som fyller arton på julafton, stora killen nu! och även lite mystillbehör till oss ( läs godis och saft ).
hem och strö tittade på tv samtidigt som våra munnar nog aldrig var still eller tysta.

som i de flesta hem idag så stod tvn på kanal 4 kl 20.00 och idolfinalen. även fast varken jag eller kiwi följt detta flitligt så en final måste man ju se, final liksom. så det blev det och vi tycker att det blev rätt kille som vann. minnah, vad gjorde hon där, hon skulle ha åkt ut och stannat ute när hon väl åkte ut. men det är min åsikt och kanske inte din, vi alla kan inte tycka lika och tur det!
nu har min vän åkt hem och karln är ute och ränner med vänner och alkohol, så jag funderar på att ta mig en dusch så jag piggnar till lite. och kan hålla mig vaken tills han ska bli hämtad.
om man vill så går det


mamma min mamma


s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0