magsjuk

fyfan nu har man mått pyton i tre dagar, jag har rent ut sagt spytt så mycket att jag har träningsvärk i revbenen samt utsidorna av halsen. ingen bra tecken skulle jag tro.. just nu mår jag ju bättre än vad jag gjorde i måndags men jag mår fortfarande inte helt bra. två dagar har bara försvunnit utan att jag haft något att säga till om, men idag så tänkte jag ha det! två dagar till julafton och det finns eller fanns fullt med saker kvar att göra inför den.
så jag tog tjuren i hornen och fixade det mesta som behövdes så nu är det inte så mycket kvar tills imorgon, skönt de iallafall.
nu ska jag lägga mig i sängen och ignorera att hur dåligt jag mår!

s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0