mamma min mamma!

min bror har fått min mor att byta operatör på den fasta telefonen i förhoppning att det ska bli billigare. och genom det så fick min kära mor en mobil på köpet. så jag frågade henne vad det var för mobil hon skulle få och hennes svar var : " en blå ! " haha så söt! men det visade sig vara en nya nokia som jag inte tycker jag vara så stor problem för min mor att lära sig. tills jag insåg att den är halvtutch! detta kan bli spännande. och jag har nog inte slutat skratta åt hennes blick som jag fick när hon fick reda på att den var halvtutch. bra söt! så nu blir det en ny mobilkurs för hennes del, men det ska vi klara. så svårt är den inte. huvudsaken är att hon vet hur hom ringer och skickar sms, med det kommer hon nog klara sig finfint!

s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0