nysmaraton

medans andra springer maratonlopp så nyser jag ett. under hela gårdagen bestod det av den ena nysen efter den andra, blev lite smått irriterande. fick iallafall en förvarning varje gång, då det började stor klia och kittla i näsan, då var det på gång.. men fortfarande inte så uppskattat! minst en gång var femte minut kom det en, iallafall vad det kändes som. från till att knappt nysa alls till att nysa konstant en hel dag, fasinerande måste jag säga!
annars så har sjuktrollet tagit mig i hans armar. ogillar! vaknade upp med halsont upp till öronen och täppt näsa, bara sådär över en natt. är det ens möjligt ? tydligen! plus att det knäpper i mitt högra öra lite när som och mamma tror att det är början till öroninflammation, men det tror inte jag! jag får aldrig varken öroninflammation eller halsflus , spelar ingen roll hur ont jag har så är det inget. senast jag fick det var jag väl tio eller nått. helt okej
så nu är jag i förnekelse! jag är inte sjuk, jag mår bra. jag är inte sjuk, jag mår bra. får se hur lång tid det tar innan kroppen fattar det jag tvingar hjärnan att tro. eller om kroppen vinner, vilket är det sista jag vill.
jaja, den som lever får se!
nu ska jag göra lite nytta borsta hunden, dammsuga å duscha.

s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0