250210

jag saknar verkligen solskenet som lös över oss igår, nu är det samma gamla gråa och tråkiga och framför allt snöiga vardagen som känns precis som alla andra dagar..
idag var det träning precis som vi har varje torsdag men där hade jag allt fel! För idag hade några fjolliga handbollspojkar tagit våran tid utan att vi hade fått reda på det. då blev man lagom glad! Bara att sätta sig i bilen och åka hem igen, men sånt är väl livet.

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det går inte en dag utan att jag tänker på hur det  kunde ha varit om du var med mig, det går inte en dag utan att jag tänker på hur det kunde ha varit om jag hade gjort andra val i livet än vad jag gjorde. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig, det går inte en dag utan att jag känner mig ensam, vilsen och halv. Det går inte en dag utan att jag känner att du står vid min sida.
det går inte en dag utan att jag undrar hur det hade varit om fortfarande fanns vid min sida, det går inte en dag utan att jag tänker på hur mycket du betyder för mig. Det går inte en dag utan att jag tänker på att du var halva jag, du var den enda för mig. Den enda som verkligen förstod mig och det saknar jag. Jag saknar dig! det går inte en dag utan att du besöker mitt minne mina tankar, det går inte en dag som jag vill vara utan dig. det går inte en dag utan att jag vill vara hos dig, i dina armar, i din trygghet. Jag saknar det! mer än vad någon kan tro. Varje dag tänker jag på vad som kunde ha varit, varje dag tänker jag på vilken person jag kunde ha varit med dig fortfarande vid min sida. Jag skulle göra allt för att få tillbaka den tiden med dig, du var mitt allt och sen togs du ifrån mig. Då föll hela min värld ihop, den dagen som du inte fanns vid min sida längre. Jag hade inte längre min trygghet där, inte längre mitt halva jag för den halva försvann med dig. varje dag lever jag för att göra dig stolt för att hedra dig. för du var en person som man ska hedra! Du var min hjälte som tyvärr togs ifrån mig. Min hjälte togs ifrån mig.. sedan den dagen har jag aldrig varit den samme och jag kommer aldrig bli den personen igen , det spelar ingen roll hur mycket jag än vill det. du försvann med så mycket som betydde allt för mig, hur ska jag någonsin kunna bli den samma då?!
det går inte en dag utan att det gör ont, utan att jag saknar och utan att jag älskar!

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

S+F

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Smuli

<3

2010-02-26 @ 12:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0