<3

min dag har bestått först av plugget och sen var det mys på stan med anna :) <3
först blev det fika på gröna grodan och massa snack och skratt och igentagande från den tiden vi inte har spenderat tillsammans! gu vad jag saknar den tiden som vi hade förut, du och jag alltid tillsammans, dag som natt. den tiden vi hade var helt underbar! (: vad jag vill att du ska komma hem igen och lämna karlskoga!
sen var det även lite presentfix till frankis! håller tummarna på att den blir bra!






nu blir det först hylluppsättning så jag får upp min hylla där jag ska ha dom godaste böckerna :) hihi
sen blir det bara massa tvmys!! :D


S+F

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hihi åh va små ni såg ut på vissa kort! :) Hoppas ni hade de mysigt!

2010-02-24 @ 20:56:52
Postat av: Sabina

haha kan nog bero på att vi var små! ;)

2010-02-25 @ 20:35:44
URL: http://fpluss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0