byebye

kl är 07.11 och jag sitter fullt på klädd i underställ och flätat hår, helt redo för en tur till romme.. men det är inte alla som vet att älsk har börjat spela fotboll igen :)) och igår var det deras första match ute på gruus :o metachen gick väl så där i slutändan men ölsk kämpade på! och det blev nog en lite för snabb omställning för kroppen att gå från enbart gymträning till fotbollensliv och match på bara några veckor. så kroppen tog ut sin dom, babe ligger nu i feber och illamående! :/ men så envis som han är så försöker han göra sig iordning för att åka iväg för att vi har lovat tobbe det..
ibland måste du tänka mer på dig själv än på andra älsk, inte alltid men ibland och speciellt när kroppen säger ifrån! men jag älskar dig ändå! <3
men nu åker linserna ut  och så ska jag krypa ner i sängen brevid min man!





S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0