GH

natten spenderades framför tv med guitar herot på full rulle och avrundades med malins hemma gjorda kladdkaka med grädde! mums :) sen framåt små timmarna, som för våran del var runt klockan två så var det full rulle med bäddning av säng, borstning av tänder och lampsläckning.. cirka sju timmar senare vaknar jag i härliga mr Bob och är väldigt piggus, men det visades att det bara var jag som var piggus vid nio. så då roade jag mig med att kolla malins kamera på bilderna under kvällen samt tv kollning.. runt tio vaknade frank, eller jag kanske råkade hjälpa honom lite på vakningstraven, hoppsan!
ett vädjande sms gick in till mullan o smuli och det visade sig att mullan va vaken! jag höll mig på det lugna i cirka en halv timme och sen var det raka vägen in för att se till att smuli vaknade med, vilket inte var det lättaste måste jag säga..
efter en promenad till ica för att inhandla dagens frulle så var bordet upp plockat med frulle tillbehör och både mullan och smuli var vakna och pugga!

nu en halv dag senare har mullan lämnat oss för arbete och smuli och frankis sitter och nördar gutiar hero! dom har provat båda hard och expert, gick nog inte så bra som dom ville dock. men det var roligt att se och höra på dom! haha :)
        


ikväll är det fys som står på träningsschemat, längtar det gör jag verkligen inte! min träningsvärk från förra måndagen har precis släppt. Yey en dag utan träningsvärk fick man iaf uppleva, man ska vara glad för det lilla!

S+F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0