överlevde

nu har jag vaknat till liv efter sälen resan, det tog en vecka kort och gott. inte för att resan krävde mycket energi eller att den bestod av tre fulla kväller utan mer att min förkylning passade på att bli sämre och samtidigt delade den med sig till frank med. mycket snällt men inte så uppskattande!
vi hade lyckats hyra en kanon bra stuga, as fin och rymlig helt perfekt för oss sju! :) vädret var väl lite sämre, första dagen var det klart med strålande sol vilket var toppen! men dom andra dagarna bestod mer av mulet och lite snö medans sista dagen var rena döden. det blåste och snöade, mindre kul. plus att sista dagen fick jag för mig att prova åka malins bräda. visst gick det hyfsat bra i slutet men under backens gång så bjöd jag nog på en hel del skratt och fina vurpor! plus att flera backjobbare trodde jag var skadad! haha så då kan ni ju tänke er hur illa de måste ha sett ut.. haha
åå fyfan vad jobbigt det var! har aldrig haft en sådan kramp eller träningsvärk som jag hade efter det, inte ens efter fys passen! ojoj säger jag bara. en uppelvelse som jag sent kommer glömma men även vilja göra om, om jag känner mig rätt.. tyvärr

annars är allt som vanligt, tillbaka till skolbänken.
som ett litet välkomnande så hade per fixat en dugga för att se hur mkt vi hade lärt oss. kul, vi som precis missat en vecka! men hör å häpna, det gick bra! båda jag och frank blev godkända och fick då med oss fem stora poäng till slut provet :) ibalnd får man ha lite tur också eller kunde vi vekligen de ?..

imorgon är det klassfest hos emelie som gäller och på lördag ska malin ha födelsedagsfest! :D rena fest helgen, sova har jag hört är för veklingar!

GRATTIS SMULI PÅ FÖDELSEDAGEN! :)




S+F

Kommentarer
Postat av: Malin

Taaacki! Krya nu, båda två :)

2010-02-04 @ 16:47:09
URL: http://maalinwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0