snöskottning

som alla vet så har det snöat konstant i två dagar nu och snön har byggts på högar och bara blivit större å större.. jag är inte det största faanet av snön men zita gillar det! så idag när vi skulle ut å gå så var min broder ute med snöslungan och skottade.
vi har en liten stig från våran gata upp till en annan gata som var helt igen snöad! så jag bad honom skotta upp den igen så vi kunde gå där utan att pulsa för mycket. och det gjorde han..
det var en mer än nöjd zita som glatt gick bakom honom och väntade på att han skulle bli klar så vi kom förbi.




igår var jag, frank o mullan på bio. på bio duken rullade snabba cash!  det var inte så bra som jag hade byggt upp mig för att tro. med tanke på att alla som man pratat med säger att det är riktigt bra, visst den var bra men lite besviken blev jag. kan nog bero på att mina förväntningar var väldigt höga..
den blir nog bätte nästa gång man ser den :P


S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0