2010

hej o hå nu kommer årets första blogg!
och med årets första blogg kommer även årets första inomhus träning hand i hand. gillar verkligen inte inomhus, men jag får pina mig igenom de precis som alla andra år.
månadens roligaste är att malin och camilla kommer äntligen hem! och med dom hemma så drar vi till sälen och gör backarna osäkra! :D

medans jag sitter här så sitter frank med näsan nertryckt i företagsekonomi böckerna och försöker bli lite klockare inför provet imorgon. som jag verkligen hoppas att han klarar! jag kommer hålla tummarna :)
jag ska vara snäll och inte störa..

S+F

Kommentarer
Postat av: Smulan och skorpan

:D :D :D snart e vi hemma!

2010-01-08 @ 15:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0