Första skidturen.

Jaha säsongens första skidåkning skedde igår jag drog upp till höjden med Matte Åberg, fast det blev inte så mycket åkning för när vi kom upp och jag hade köpt mitt liftkort och skulle åka upp så funkade inte kortetså det var bara att gå tillbaka och säga det till liftkorts nissarna. dom fixa och trixa men inget hjälpte så jag fick åka ändå. Efter kanske 3 åk så kommer några som jobbar där då fram till oss och säger att Johan vill prata med oss angånde parken så då var det bara gå in och göra det fick juh iofs kaffe. Efter ett tag så kommer det en och säger att liften hade spårat ut så då vart det ut och hjälpa han sen så fick vi åka lite till sen gick vi in och åt lite sen bar det av hemåt. För övrigt så var mina nya skidor as sköna men jag är väldigt ovan än så länge. när jag kom hem så åkte jag och Sabina hem till mina föräldrar och åt mat med min familjoch min mormor och morfar.
Idag så var det väldigt nära att jag sket i skolan men jag gick dit ändå så nu är jag dyng trött och ska försöka plugga in jävla företagsekonimi alltså jag pallar inte det. Dels för att det är sjukt tråkigt plus att det är stört svårt. Aja vi får väl se hur detgår på provet imorn:/

F+S

Kommentarer
Postat av: Millan

kom igen du orkar! fusk jag vill me aka skidor!!!

2010-01-08 @ 15:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0