öööh va ?

tidigare idag var det en tjej som ringe från Villa Strömpis och sa:

att jag var en av tretusen som blivit uttagna till att tillsammans med tre valfria kompisar blir upp hämtade med limmo, få middag + dricka, bli sminkade av utbildade make up artister och som gräddet på moset bli fotograferade ca hundra kort och allt var kostnadsfritt!

hon rabblade allt på cirka fem minuter, vilket gick väldigt snabbt och jag hann varken tänka eller uppfatta det hon precis sagt till mig.. några upprepningar senare kom vi fram till att detta kalas skulle ske samma helg som jag åker till sälen. så synd!
efter samtalet fick jag känslan av att allt bara var skit snack, någon som ringde runt och hade kul.. vilket jag fortfarande har, men vad vet jag. vi får väl se om två veckor om vad som står på strömpis hemsida!
antingen går jag miste om något eller så var det helt enkelt inget.. bara att vänta och se

S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0