x2

nu har det varit en hetsig persiod så jag har inte hunnit skirva på mkt som ni kanske har märkt..

förra helgen tog jag och frank tåget mot sälen och efter tre byten det sista med buss och cirka 7 timmar senare var vi framme i hundfjället. varken rolig eller snabb resa, som jag sen kommer att göra om! men det var värt det! väl där uppe var det bilen mot stugan där franks familj bodde, riktigt fin och mysig stuga. skidor under lördagen och halva söndagen och sen hem igen. kort med trevligt måste jag säga :)
sen så tycker jag att den lilla spontan resan var en uppvärmning på kommande helg.

måndags var jag på intervju hos media markt igen.. får vi se hur det gick denna gång.
tisdags var det gästföreläsning och träning!
onsdags kom CAMILLA och MAILN hem :D äntligen

och den återstårende dagarna till på lördag är det packning, planering, matinköp, bilbyte, inpackning och massa skratt som står på listan! för då ska nämligen jag, frank, malin, mullan o majsan till sääääälen igen :D haha en liten repris på förra sälen resan kanske ;) myspys!

veckans dagar: torsdag/fredag för då får jag träffa Mullan! :), lördag för då kommer smuli o majsan! :) och sen den gyllene dagen är söndag då vi drar mot sälen! :D
vilken guld avslutning denna vecka fick :D det gillar vi!

men nu till verkligheten och lite skola :/

S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0