Blåbär

Jaha nu så har man legat i en säng sedan Torsdags förra veckan. För förra torsdagen opererade jag mitt korsband. Efter operationen så körde dem mig till avd 37 som jag vaknade upp på. Efter ett tag så kom en sjukgymnast och kollade på mitt knä och gav mig övningar att göra. Några jobbiga timmar senare fick jag åka hem, jag mådde skit illa. Det gjorde jag även 2 dagar efter operationen och då var det för den här jävla smärtstillandet som dem sa att jag skulle ha. Så dem slutade jag med och knapprar nu bara på alvedon. Och jävlar mitt knä ser ut som ett jävla blåbär alltså Men jävlar vad glad jag är att jag har en tjej som Sabina som hjälper mig med allt, det är hon som gör så att jag får i mig något att äta. Jag känner mig så jävla hjälplös som inte kan göra något själv typ. Men som sagt tur att jag har min ÄLSK. Jag älskar dig Sabina Karlsson<3<3<3

F+S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0