eliten <3 myran

gårdagen spenderades i våran hufudstad och ett besök först hos malin å hennes föräldrar och så passade vi på att gosa med deras nya valp, Charlie! :) världens sötaste lilla valp! jag vill mä ha en sådan :)
sen var det raka vägen till majsan och nicklas för att träffa Myran! hon är lätt världens sötaste lilla bebisflicka jag sett! helt underbart söt :) en sånn vill jag med ha!
dagen bestod först av paketöppning, jag och mamma hade gjort några små söta inköp som myran fick. lite kläder och leksaker :) sen blev det hejdlöst mycker gosande med denna underara tös! (: på kvällen kom nicklas nära å kära och så blev det grillning i det uppehåll som vi lyckades träffa. dock så började det små dugga lite gran, men vi klarade oss. musigt värre!





förövrigt så har frank äntligen fått sin iphone idag! vi sprang runt som galningar på hela marieberg och han blev bara surare och surare för varje butik som sa att dom var slut.. som sista försök blev det media markt och ibland så ska man ha tur! dom hade en iphone kvar och den tog kan utan att ens tveka.
så nu slipper jag höra han tjajt om att han vill ha en! :) hihi



S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0