hit å dit, fram å tillbaka

igår härjande jag och malin på marieberg och ikea efter hennes jobb. dock så var vi tråkigt, eller jag hade inte pengar till att köpa något. förutom två paket galjar på ikea för 14kr! :o lagom dyrt ;)
efter mycket skratt och flum beger vi oss mot willys för att inhandla kvällens tacomat. så det blev taco å film mys hemma hos malin gårdagens fredags kväll, jag, malin, frank å mullan! mys! :)

idag har jag inte varit still en sekund, först var det klippning av zita, sen dammsuga hela huset plus lite dammtorkning där det såg för jävligt ut, rent ut sagt.. efter det var ett ombyte och mot gymmet, jobbigt å svettigt ungefär som senare träningen vi hade :P haha väl hemma blev det dusch och sen ut för att handla lite till kvällens måltid. rensat garderob och invigt de nya galjarna har också hunnits med och sista men inte minst hjälpt mamma med maten som står i ugnen och gottar sig nu.
så det är först nu, kl 17.30 som jag tar det lugnt denna lördag, vilket jag är värd med :P hihi

S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0