hundkalas

igår var det fullrulle från morgon till kväll måste jag säga. igår var det ingen vanlig dag utan igår fyllde zita 10år! :) så hela dagen bestod av att fixa inför hundkalas. på schemat stod det inhandling av tallrikar, servetter, partyhattar (som jag dock inte hittade! :( ) , gräddning av fyra satser pannkakor, uppblåsning av ballonger. det var en hel del med andra ord. men jag hann!
först kom lollo och hilda vid fyra, det blev paket öppning, pannkaks ätning och massa prat och skratt :) shit det var länge sen och det har jag verkligen saknat! nu får vi ta och skärpa oss och ses oftare! <3 ett fint läderkoppel fick zita av dom och det tackar vi för :)
en stund efter lollo och hilda hade åkt kom annika och dogge. och senare kom mullan, japp, malin, arrby, zorro och anna! :) kalas på hög nivå måste jag säga!
när alla hundar hälsat och lugnat ner sig blev det ännu mer pannkaks ätning och zita tackade inte nej, men tanke på att det är hennes favorit! :) kvällen bjöd på mycket trevligt sällskap, skratt och hundlek.

tack alla som kom och gjorde Zitas 10års dag till den bästa!



s+f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0