bollfjong

jag vet inte om jag vill känna oron eller oviljan som stiger inom mig inför varje match nu för tiden. kommer jag få spela, kommer vi ha spelare, kommer alla att kämpa, kommer spelarna att lyssna, osv ..
för om jag ska kunna bidra till en bra match så måste resterande lagkamrater lyssna på mitt styrande och speciellt backlinjen! jag kan inte bestämma mig för en sak när andra linjen får för sig att upphöva offsiden. sånt funkar inte. igår var inte jag den gladaste, jag var inte snäll i munnen men det fick nog fan laget att lyssna. om det ska vara jag som pratar och styr laget under spelets gång, så är det bäst för resterande laget att dom lyssnar å gör som jag säger. speciellt vid uppflyttning så man inte upphöver offsiden! vilket hände allt för många gånger under gårdagens match. vi måste även ha människor som kan spela, som kan rensa och framför allt trycka till. tre mål skedde för att personer inte kan rensa ordentligt. hur svårt ska det vara att bara skjuta bort bollen ? nej men då ska man försöka driva med bollen och blir då självklart av med den. en back ska inte dribbla!
jag blir tokig när man bara springer brevod motspelaren å väntar å kollar vad hon ska göra. hur svårt ska det vara att gå in med kroppen och störa det kommande slaget ? tydligen väldigt svårt för vissa!
jag fattar inte!

S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0