tjejcup

nu är det snart två timmer sen jag som hem efter en lång dag på pettersberg med massa matcher att döma och som vanligt var vi alldeles för få dom dömde. bättre blev det inte när två behövde gå efter kl 14! men vi gjorde det bra ändå :) men jag blir därimot lite irriterad på dom andra i laget som bara skiter i det! hur svårt ska det vara och ställa upp lite för klubben ? inte så.. jag blir så trött
har iallafall lyckats samla på mig en fin rödbränna som bränner varje gång jag böjer armarna och dom är ganska stela .. haha det kommer bli en hel del insmörjning! men tänk vad fint det kommer bli när allt har lägt sig :) solen gjorde även lite avtryck i ansiktet och nu visar sig även mina hemska fräknar.. åå jag vill inte ha dom där, men hra väl inget val ..
nu blir det slapp å slö. Tack

S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0