en dag närmre..

..våren! :)

denna dagen skulle man egentligen spela match mot hallsberg men som vanligt verkar dom inte få ihop lag så den blev inställd. istället har min dag bestått av hundklippning, städning och en härlig skön promenad i vårsolvärmen! :) letade även lite påskris ute med hittade inte så mkt, så ska bege mig till coop för att de om dom har något man kan köpa.. blev lite sugen på att fixa det! sen å andra sidan så blir jag alltid sugen på att göra nått nytt och spännande när jag måste underhålla mig själver.. för denna morgon så kom matte och hämtade frank vid tio för de skulle upp till storstenshöjden och vara med i någon 5kamp som han hade blivit inbjuden till. kul för honom, mindre kul för mig kanske :P nej men det kan vara skönt ibland och vara för sig själv med . det finns alltid nåt som jag kan göra :)

på med glajjerna så drar vi ut på en tur!

S+F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0