grusskorna på!

jaha då var det dags att damma av grusskorna som man inte har använt på drygt tre år.. kommer bli en helt ny upplevelse :P haha men dom nya träningstiderna går inte helt ihop med mitt skolschema! för nämligen träningen ligger på onsdagskvällen kl. 16.45-18.00 och vem är det som går i skolan till kl 18.00 på onsdagar ? Jo , Jag! himla läglig tid och dag måste jag säga, sen känns det som att det inte är enbart jag som inte gillar dessa tidiga tider vi har nu eftersom de flesta i damlaget jobbar eller pluggar.. men vi får väl se hur länge det håller i sig..

sen en annan sak,  till kommande grässäsong så kommer vi spela i div 3 igen! :D vilket jag gillar stenhårt! :))

nä, nu är det dags för lite matpåfyllning så man inte blir hungrig under dagens lektion och sen bärdet av till plugget där vi ska påbörja en ny kurs. ska bli spännande!

S+F

Kommentarer
Postat av: Malin

vi tränar faktiskt till 18.45 på onsdagar ;)

2010-03-10 @ 22:12:19
URL: http://maalinwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0