helvetes dag

min dag började inte precis som jag hade räknat med! mina planer var att gå till skolan, skriva en snabb tenta, hem och fixa lite och sedan hämta malin och mullan för att inhandla mat till fredasmyset som vi skulle ha :) men riktigt så blev det inte.. istället vaknade jag upp mitt i natten med värdens migrän, illamående och att kroppen skakade precis som om jag hade spytt en hel dag! det blev  att tvinga sig upp för att skriva den jävla tentan! jag hoppas bara att läraren kan läsa mina svar, men det kan nog bli lite svårt med tanke på att jag darrade som ett asplöv! hjärnan inte helt med där men jag tror det gick skaplingt ändå.. hem och sova i tre timmar för att sedan göra sig iordning så jag inte såg ut och må så dåligt som jag verkligen mådde! lyckades kanske inte helt, men det var värt ett försök.
hämtade malin på jobbet och åkte sedan hem till henne, där stannade jag och sällskapade Japp medans  frank, malin och mullan åklte och fixade mat tills ikväll. det blev en timmes av småsovande och hem kom dom med massa god mat och framför allt mina migräään piller, hallellujiaa!!! nu ett piller och en kvart senare börjar jag blir en bättre människa och framför allt blir hungrig. det var nog på tiden med tanke på att jag enbart har ätit en knäckemacka på hela dagen!

efter att ha sett ljuset så kommer kvällen genast bli himla mycket bättre! på schemat står grillad fläskfilé, potatisbollar och bea! :) mums
sen blir det flickan som lekte med elden och luftslottet som sprängdes :) allt för att mullan ska hänga med i den sista filmen.
ibland märker man hur bra man verkligen har det, bland dom som bryr sig määäst och absolut betyder määst! <3


nu blire FREDAGSMYS!! :D

S+F

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är det fredagsmyyyys om det så är det sista jag göööör nu är det fredagsmyyyys... :)

2010-03-06 @ 20:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0